Projekty i zadania pisane w języku JS w trakcie nauki na Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych

 

Technologie Internetu (TIN)

Przedmiotem wykładu są standardy i technologie znajdujące zastosowanie przy budowie aplikacji WWW oraz pozostałe technologie istotne z punktu widzenia programisty budującego oprogramowanie działające w środowisku sieci Internet:

MP0 - Definicja projektu

Celem mini projektu jest określenie zakresu wymagań tworzonego projektu i modelu danych.

MP1 - Statyczny wygląd dla wszystkich wymaganych widoków (HTML + CSS)

Celem mini projektu stworzenie jest prototypu aplikacji w celu zaplanowania i przedstawienia interfejsu użytkownika. Wynikiem będą statyczne strony przedstawiające kompletny interfejs użytkownika z wykorzystaniem arkuszy stylów CSS.

MP2 - Działająca aplikacja z podstawowym zakresem funkcjonalności

Celem mini projektu jest implementacja wszystkich funkcjonalności opisanych i zaprojektowanych w poprzednich mini projektach.

MP3 - Działająca aplikacja z rozszerzonym zakresem funkcjonalności

Celem mini projektu jest rozszerzenie zakresu funkcjonalności aplikacji.

  • Internacjonalizacja.
  • Uwierzytelnienie/autoryzacja.

Grafika komputerowa (GRK)
Wykład omawia podstawy generowania grafiki komputerowej ze szczególnym naciskiem na generowanie grafiki trójwymiarowej w czasie rzeczywistym. Omówione zostaną podstawy mechanizmu widzenia, sposoby generowania grafiki dwu- oraz trójwymiarowej, metody optymalizacji algorytmów wyświetlania scen trójwymiarowych. Poruszone będą także zagadnienia związane z symulacją fizyki oraz podziałem przestrzeni w aplikacjach trójwymiarowych.