Projekty i zadania pisane w języku JS w trakcie nauki na Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Technologie Internetu (TIN)
Przedmiotem wykładu są standardy i technologie znajdujące zastosowanie przy budowie aplikacji WWW oraz pozostałe technologie istotne z punktu widzenia programisty budującego oprogramowanie działające w środowisku sieci Internet:
MP0 - Definicja projektu
Celem mini projektu jest określenie zakresu wymagań tworzonego projektu i modelu danych.
MP1 - Statyczny wygląd dla wszystkich wymaganych widoków (HTML + CSS)
Celem mini projektu stworzenie jest prototypu aplikacji w celu zaplanowania i przedstawienia interfejsu użytkownika. Wynikiem będą statyczne strony przedstawiające kompletny interfejs użytkownika z wykorzystaniem arkuszy stylów CSS.
MP2 - Działająca aplikacja z podstawowym zakresem funkcjonalności
Celem mini projektu jest implementacja wszystkich funkcjonalności opisanych i zaprojektowanych w poprzednich mini projektach.
MP3 - Działająca aplikacja z rozszerzonym zakresem funkcjonalności
Celem mini projektu jest rozszerzenie zakresu funkcjonalności aplikacji.
- Internacjonalizacja.
- Uwierzytelnienie/autoryzacja.
Grafika komputerowa (GRK)
Wykład omawia podstawy generowania grafiki komputerowej ze szczególnym naciskiem na generowanie grafiki trójwymiarowej w czasie rzeczywistym. Omówione zostaną podstawy mechanizmu widzenia, sposoby generowania grafiki dwu- oraz trójwymiarowej, metody optymalizacji algorytmów wyświetlania scen trójwymiarowych. Poruszone będą także zagadnienia związane z symulacją fizyki oraz podziałem przestrzeni w aplikacjach trójwymiarowych.